Lotus Asiamassage Wüstenhoferstrase 213 Essen-Borbeck

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
711
541
Linda is weg uit deze salon liet ze me weten.
Ze gaat naar een salon in MonchenGladbach. Welke weet ik niet. In ieder geval niet Lili's…

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
711
541
Geen idee maar ze berichte me net… dat ze naar Mönchengladbach is gegaan.
Heb zojuist topic aangemaakt. Ik las ook berichten van terug dat dit een mooie salon is en andere bekende hier waren dan wel nog zijn.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
711
541
Ik hoorde net dat Linda weer terug werkzaam is in Essen😁
Dus heb je zin haar te neuken in alle gaten… wees er snel bij want ze kan zo weer weg zijn🙄

Smoefelartje

Toogplakker
26 jul 2022
38
29
Ik hoorde net dat Linda weer terug werkzaam is in Essen😁
Dus heb je zin haar te neuken in alle gaten… wees er snel bij want ze kan zo weer weg zijn🙄
Heb er wel zin in, maar vorige week nog maar 300km heen en dan nog eens 300 terug gereden voor een bezoek aan de Messe in Düsseldorf, gecombineerd met een 3 daags sex belevenis. Nu zou het enkel om te neuken zijn 🤔🤔

Hoe zou Linda/Lili/Lele zich nu laten noemen ?

Zouden die geile dames daar ook op hotel komen, of ze meenemen naar een hotel om er een paar uurtjes plezier mee te hebben ?

Smoefelartje

Toogplakker
26 jul 2022
38
29
Lotus Assiamassage Essen – Yang Yang en Lele: voor mij toch een teleurstelling

Na mijn vorige bezoek aan Mönchengladbach, waar ik Lele helaas was misgelopen, kwam ik later te weten dat Lele tegenwoordig bij Lotus Assiamassage in Essen werkt. Omdat ik toch graag eens met haar kennis wilde maken, heb ik de rit van ongeveer 300 km vanuit België gemaakt en voor de volgende dag een afspraak met haar vastgelegd.

Omdat ik de avond ervoor al rond 21.00 uur in een hotel in de buurt zat, dacht ik: waarom niet alvast eens proberen? Ik had namelijk ook goede ervaringen over Yang Yang gelezen. Ik stuurde een berichtje en kon nog langskomen.

Bij Yang Yang aangekomen, zei ik dat ik het Total-pakket en alles ohne wilde. Ze toonde mij €150 en ik betaalde.

Yang Yang is een klein meisje en eerlijk gezegd voor mij fysiek wat aan de kleine kant. Vanaf het begin kwam ze zich regelmatig tegen mij aandrukken en maakte ze duidelijk dat ze wilde neuken. Dat vond ik op zich natuurlijk spannend, maar toch liep het voor mij anders dan ik had verwacht.

Tongzoenen wilde ze niet. Bij het vingeren en beffen mocht ik niet te diep gaan. Telkens wanneer ik het gevoel kreeg dat ze bijna klaarkwam, gingen haar beentjes dicht. Ik ben absoluut niet iemand die dan met kracht gaat doorduwen. Als een vrouw iets niet wil, dan respecteer ik dat gewoon.

Bij het neuken kwam al snel het condoom tevoorschijn.

"Nein, nein," zei ik. Zij ook "nein, nein", maar met condoom wilde het voor mij uiteindelijk ook niet echt lukken om klaar te komen. Uiteindelijk heeft ze me gepijpt zonder condoom en ben ik in haar mond klaargekomen

Ik dacht toen: morgen heb ik mijn afspraak met Lele, misschien wordt dat anders.

De volgende dag: eindelijk Lele

De volgende dag deed Yang Yang de deur open en wilde ze mij meenemen naar haar kamer. Op dat moment kwam Lele ook uit haar kamer en vroeg ze met wie ik een afspraak had.

Toen ik zei dat ik voor Lele kwam, nam ze me mee naar haar kamer.

Ook bij haar zei ik opnieuw Total-pakket en alles ohne en gaf ik haar de €150. Ze ging met het geld weg en bleef naar mijn gevoel toch behoorlijk lang weg.

Daarna kreeg ik eerst een massage. Teasen gebeurde niet. Ook hier wilde ze niet tongzoenen.

Bij het vingeren en beffen mocht ik opnieuw niet diep gaan. Het was telkens "langsam". Nu ging het naar mijn gevoel helemaal niet snel, dus ik vroeg me eerlijk gezegd af wat ze precies met langzaam bedoelde.

Ook over het trekken aan haar tepels had ik hier op het forum bepaalde dingen gelezen. Bij mij was het opnieuw "langsam". Misschien bedoelde ze daar gewoon iets anders mee, ik weet het niet.

Dan opnieuw het neuken. En opnieuw kwam het condoom tevoorschijn.

Weer zei ik "nein, nein". Lele zei iets over een collega die het ook niet deed. Wat ze precies bedoelde, heb ik niet helemaal verstaan.

Ik heb me achteraf zelfs afgevraagd of Yang Yang en Lele misschien iets tegen elkaar hadden gezegd toen Lele het geld ging wegbrengen en daar zo lang bleef. Maar eerlijk gezegd: ik heb daar geen enkel bewijs voor en weet het dus gewoon niet. Het is alleen iets wat bij mij achteraf door mijn hoofd is gegaan.

Ook Lele heeft mij uiteindelijk afwisselend gepijpt en afgetrokken, waarbij ze niet wilde dat ik in haar mond klaarkwam.

Mijn verwachtingen waren duidelijk te hoog

Tijdens beide bezoeken moest ik eigenlijk voortdurend denken aan de zeer enthousiaste recensies die ik hier op het forum over Yang Yang en Lele had gelezen.

Daarom begreep ik het eerlijk gezegd niet helemaal. Ik zeg absoluut niet dat alle andere recensies fantasie of leugens zijn. Daarvoor zijn er simpelweg te veel positieve ervaringen van verschillende mensen. Iedereen beleeft zoiets blijkbaar anders.

Maar mijn ervaring was nu eenmaal heel anders dan de ervaringen die ik hier vooraf had gelezen.

Ik heb misschien wat kilo's te veel, maar ik verzorg mezelf goed, douche twee keer per dag en mijn tand- en mondhygiëne is zeker in orde. Daarom denk ik niet dat daar een verklaring voor gezocht moet worden.

Misschien had ik gewoon pech, misschien waren de dames die dag anders ingesteld, of misschien klikte het tussen ons gewoon niet. Dat kan allemaal.

Ik ben in ieder geval wel een beetje jaloers op degenen die daar wél de ervaringen hebben gehad die ik hier gelezen heb. 😄

Voor mij persoonlijk was de rit van 300 km het uiteindelijk niet waard.

Mijn ervaring is dus zeker niet bedoeld om te zeggen dat anderen geen goede ervaringen met Yang Yang of Lele kunnen hebben. Ik schrijf gewoon op wat ik zelf heb meegemaakt, omdat het blijkbaar ook anders kan zijn dan de verhalen die hier meestal te lezen zijn.

Voor mij was het in ieder geval de eerste én laatste keer bij Lotus Assiamassage Essen.

Mij zien ze daar niet meer terug.

Wollie

Toogplakker
2 jul 2024
31
21
Ik denk dat je in de war bent over Lele. Degene die zich in deze Salon Lele noemt is niet de Lili of Linda waar ggd het telkens over heeft.

Lele heb ik zelf nog niet gehad, dus kan er verder niet over oordelen.
Die klinkt zoals Kiki ook is. Leuk op de foto, leuk in de kamer, maar er komt weinig enthousiastme vanaf.

Yangyang deed bij mij wel alles wat jij aangaf dat ze niet deed. Behalve zonder condoom, dat doet ze idd niet. Misschien lag het aan het tijdstip, zo laat op de avond, misschien waren er al 10 over heen geweest en was alles wat gevoelig.

Hoe dan ook. Ik zou er sowieso geen 300km voor rijden haha.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.403
2.892
Snap niet dat je voor Lili/Linda bent gegaan want die neukt als enige zonder en dat wilde je toch of dacht je dat Lele hetzelfde was als Lili/Linda?

Smoefelartje

Toogplakker
26 jul 2022
38
29
Snap niet dat je voor Lili/Linda bent gegaan want die neukt als enige zonder en dat wilde je toch of dacht je dat Lele hetzelfde was als Lili/Linda?
Ja idd, dat dacht ik ergens gelezen te hebben dat ze zich nu Lele liet noemen, zal verkeerd zijn dus. Zal wel nog eens een dag komen dat ik goed zit zekers en haar ook eens kan neuken

Terug
Naar boven